Klik Di Sini

Klik Di Sini

Klik Di Sini

Gambar program latihan dan motivasi ITC (Mei 2018)

STAR.T RAMADHAN | Alhamdulillah semperna majlis hari guru SMK Tanjong Mas, Kelantan, kami di jemput untuk berkongsi tentang kelebihan Ramadhan.


STAR.T STUDY | Alhamdulillah bersama pelajar tingkatan 6 dari SMK Kubang Kerian 2, Kota Bharu Kelantan di dalam program Jalinan Mesra Tingkatan 6. Terima kasih diucapkan buat penganjur iaitu pusat tingkatan 6 dan unit kaunseling sekolah. Terbaik juga buat semua pelajar tingkatan 6 yang mahukan kejayaan semuanya.


STAR.T STUDY | Alhamdulillah bersama pelajar tingkatan 6 dari SMK Raja Sakti, Kota Bharu Kelantan. Terima kasih diucapkan buat penganjur dan terima kasih juga buat pelajar-pelajar yang cukup awesome. Anda semua memang terbaik. Salam semut untuk semua.


STAR.T LEADERSHIP | Alhamdulillah bersama kepimpinan sekolah dari Sekolah Menengah Sains Pasir Putih Kelantan. Antara yang terlibat dalam program ini adalah pengawas sekolah, BADRI (Badan Dakwah), PRS, PSS, badan ketua kamar dan ketua tingkatan. Ucapan terima kasih buat penganjur, guru yang hadir dan terima kasih juga buat pelajar-pelajar srikandi yang hebat-hebat semuanya.


STAR.T STUDY | Alhamdulillah bersama pelajar tingkatan 3 dan 5 dari SMK Kg Chengal, Ketereh Kelantan. Program ini anjuran Empower Ecer Ketereh dengan kerjasama pihak sekolah. Terima kasih diucapkan buat penganjur dan adik-adik yang bersama kami dari awal hingga akhir. Apapun anda semua terbaik dan kami suka.


STAR.T STUDY | Alhamdulillah bersama pelajar asrama SMK Kg Chengal Kelantan. Walaupun mereka bercuti, mereka tetap bersama dalam program motivasi. SMK Kg Chengal ini adalah sekolah pilihan dalam pembangunan bola sepak di negeri Kelantan. Ramai sudah bekas pelajarnya menjadi antara pemain TRW dalam bola sepak. Baru kami tahu, di sinilah tempat Ubi TRW di tanam. Patutlah hebat-hebat Ubi kita. JDT pun susah nak makan Ubi kita.