Klik Di Sini

Klik Di Sini

Klik Di Sini

Gambar program latihan & motivasi ITC (Februari 2018)

 Modul STAR.T STUDY bersama pelajar tingkatan 4 dari SMK Kota, Kota Bharu Kelantan


Bersama ibu bapa dari SK Chicha Tinggi, Pasir Mas Kelantan di dalam program solat hajat dan motivasi keibubapaan. Apa yang dikongsikan adalah berkaitan susunan teori generasi yang bermula dengan traditional generation, silent generation (pre baby boom), babyboomes (the baby boom), X generation (the baby bust), Y generation (the echo of the baby boom), Z generation (generation net), A generation (generation alpha) dan strawbarry generation. Walaupun ia sekadar teori akan tetapi ia boleh diguna pakai dalam mendidik anak-anak yang cukup berbeza di masa kini dan hari ini.


Bersama pelajar tahun 6 dari SK Alor Pasir Tanah Merah Kelantan. Program ini anjuran bersama sekolah dan Empower ECER TANAH MERAH


Bersama mahasiswa/i, pelajar dan graduan dalam program Mengejar Kerjaya anjuran Markaz Siswazah Kelantan dan Persatuan Mahasiwa Islam. Perkongsian adalah berkaitan bina matlamat dan perancangan dalam kerjaya.


Bersama naqib dan naqibah di MRSM Sultan Azlan Shah, Kuala Kangsar, Perak dengan modul Bengkel Usrah Terbaik (BEST)


Bersama ibu bapa bagi tingkatan 5 dan seluruh pelajar SMU(A) Istiqamah Badang, PCB Kota Bharu Kelantan dalam Program Motivasi Ibu Bapa dan Pelajar. Program ini juga dirasmikan oleh YB Hajjah Wan Ubaidah Wan Omar (Adun Kijang).
.
Bersama pengarah, ketua-ketua bahagia dan sektor bagi Permodalan Kelantan Berhad (PKB) di dalam Kursus How To Be A Best Leader yang diadakan di Hotel Ansar Kota Bharu Kelantan. 


SYOK IBADAH | Alhamdulillah Tuan Nik Kamal dan Team Itqan Partners Training & Consultancy separuh hari bersama pelajar tingkatan 5 dari Sekolah SMK Tanjong Mas, Kota Bharu Kelantan di dalam program JOM SOLAT.


STAR.T FUN (HYPNO EUSTRES) | Alhamdulillah bersama guru dari SK Alor Pasir, Tanah Merah Kelantan dalam program Stress Management anjuran Empower ECER TANAH MERAH.


SYOK IBADAH | Alhamdulillah Tuan Nik Kamal dan Ustaz Abdul Hadiy, imam Masjid Seberang Pasir Mas, Salor (rakan JV ITC) mengendalikan bengkel amali solat kepada pelajar Sekolah Menengah Tengku Amalin Aisyah Putri, Kota Bharu. 


STAR.T LEADERSHIP | Alhamdulillah ITC bersama kepimpinan pengawas sekolah SMK Pengkalan Chepa 2 selama 3 hari 2 malam di Tanjong Chap Resort Kelantan di dalam program Kem Kepimpinan Murid 2018.


STAR.T STUDY | Alhamdulillah bersama pelajar SPM harapan dan terpilih dari Sekolah Imtiyaz Besut Terengganu. 


STAR.T STUDY | Alhamdulillah bersama pelajar terpilih (perempuan) dari SMU(A) Hamidiah Padang Lepai, Kadok Kelantan. Program ini adalah anjuran buat kali ke-2 selepas susulah keberjayaan anjuran yang pertama pada bulan januari yang lalu bersama pelajar lelaki.


STAR.T Parenting | Alhamdulillah bersama ibu bapa dan pelajar PT3 dari SMK Machang Kelantan. Alhamdulillah dapat berkongsi pada ratusan ibu bapa tentang situasi dan cara mendidik bagi pelajar alaf ke 21 ini iaitu generasi yang sudah masuk ke generasi Z @ generasi net ini.


JOM CARI KERJA | Alhamdulillah bersama pelajar Pra-U (tingkatan 6) di dalam program Workshop on Resume Writing and Interview Simulation anjuran NRC11 yang mana diadakan di SMK Bukit Rawa Pasir Putih Kelantan


Bagi tuan/cikpuan yang berhasrat menjayakan program latihan/motivasi bersama kami, mohon call/whatsapp Nik Kamal di 0134058718.