Klik Di Sini

Klik Di Sini

Klik Di Sini

Gambar program latihan & motivasi ITC (Januari 2018)

 Modul STAR.T STUDY bersama pelajar tingkatan 1 dan 2 dari SMK Sultan Ismail, Kota Bharu Kelantan



Modul STAR.T STUDY bersama pelajar tahun 6 dari SK Tanah Merah 2, Kelantan. Program ini anjuran bersama Empower ECER Tanah Merah dan pihak sekolah.  InsyaAllah kerjasama kami bersama Empower ECER masih diteruskan dan kini sudah 4 tahun (2014-2018) mendapat kepercayaan dari Empower ECER. 



Modul STAR.T STUDY  bersama pelajar tingkatan 5 dari SMK Abdul Samad, Machang Kelantan. Perkongsian berkaitan teknik belajar yang mana merangkumi daftar maklumat, proses dan simpan maklumat serta kekalkan maklumat yang dipelajari. 



Modul Bengkel Usrah Terbaik (BEST) untuk naqib/naqibah usrah Madrasah Tahfiz Az-Zahra, Johor. Buku silibus usrah Quranic Group - QG turut digunakan semasa simulasi usrah yang dilakukan dan akan menjadi teks rasmi usrah mereka. In syaa Allah merekalah generasi pertama yang akan memulakan rantaian tarbiah melalui sistem usrah ini di situ.




 Modul Bicara Macam Pro bersama kepimpinan pelajar sekolah dari SMKA Falahiah, Kelantan. Perkongsian berkaitan pengucapan awam bagi kepimpinan sekolah dan teknik bicara supaya menjadi profesional 



 Modul STAR.T Parenting  bersama ibu bapa dan pelajar dari SMK Tanjong Bunga, Pasir Mas Kelantan. Program motivasi keibubapaan ini adalah salah satu aktiviti program bagi Hari Penetapan Target PT3 dan SPM 2018 diperingkat sekolah. Program ini juga telah dirasmikan oleh YBhg. Dato' Haji Ab. Ghani bin Harun, Pengarah Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Negeri Kelantan selaku YDP PIBG SMK Tanjong Bunga.
.
Kami berkongsi 3 teknik mendidik pelajar di alaf 21 iaitu
1. Teknik Carrot & Stick
2. Teknik Burger
3. Teknik Anchor




 Modul STAR.T STUDY selama separuh hari bersama pelajar terpilih dari SMU(A) Hamidiah Padang Lepai, Kadok, Kelantan



Modul STAR.T STUDY bersama pelajar SPM dari SMK Padang Enggang, Kota Bharu Kelantan.  



Bagi tuan/cikpuan yang berhasrat menjayakan program latihan/motivasi bersama kami, mohon call/whatsapp Nik Kamal di 0134058718.