Klik Di Sini

Klik Di Sini

Klik Di Sini

Wajah baru iTQAN EVENT MANAGEMENT

assalamualaikum buat pengunjung semua..

kami dari Syarikat itqan Event Management yang menjadi perunding Latihan dan motivasi ANDA menjemput untuk bersama-sama dalam memberi info berkenaan dengan motivasi kepada ANDA semua. Kami akan mempromosikan perkhidmatan Utama iaitu :

1) perunding Latihan & Motivasi kepada ANDA semua. Kaedah yang kami gunakan dalam penyampaian adalah :
-Multimedia rich content dengan grafik, video dan muzik yang menarik dan menghiburkan ANDA semua.
-Penggunaan Buku Modul Kerja atau Kertas Modul Kerja (secara PERCUMA)

2) Penerbitan Bahan Ilmiah iaitu Quranic Group (QG) yang merupakan satu siri kefahaman untuk ANDA mendalami Asas-Asas Ajaran Islam. Qg yang diterbitkan ini sebanyak 11 siri disusun dan disesuaikan untuk semua golongan pembaca bertujuan untuk memberi gambaran dan pendedahan berkaitan dengan Asas-asas Ajaran Islam yang suci. penyusunan Quranic Group (QG) ini merangkumi perkara Asas Fardhu Ain, Ibadat, fikrah, sirah, tajwid, kefahaman Ayat-ayat al-Quran dan Hadith. Sekiranya ANDA berminat bolehlah menghubungi atau datang ke Syarikat kami.

3) Pengurusan Event iaitu melalui perkhidmatan yang merupakan salah satu daripada perkhidmatan yang ditawarkan bagi memberi kemudahan kepada semua pelanggan. Antara pengurusan yang disediakan adalah:

-Pengendalian program bersama pakar Motivasi
-Pengendalian Konsert
-Majlis Keraian / Anugerah


oleh itu, kami berbesar hati sekiranya ANDA ingin menggunakan perkhidmatan yang kami sediakan. kami ikhlas dalam membantu ANDA. i.Allah